Innkalling til ordinær generalforsamling

Innkalling til ordinær generalforsamling er nå sendt ut elektronisk via e-post, for de som ikke har reservert seg mot dette. Man finner den også på «Min side» på BOB sine sider: www.bob.no/meg

Innkalling legges også i fysisk format i alle postkasser i løpet av dagen i dag, 13. mai.

Årets ordinære Generalforsamling holdes i Åsane Kulturhus torsdag 21. mai kl. 18-19.30. Det åpnes for registrering av andelseiere fra kl 17.00.

For innregistrering kreves det gyldig ID. Det oppfordres at alle har både ID og eventuell fullmakt klar ved registrering slik at man unngår unødige heftelser og utsatt oppstartstid for Generalforsamlingen.

 

Sammen med innkalling legges det også ved en sjekkliste i forbindelse med balkongarbeidet på den enkeltes andelsleilighet. Dette må alle andelseiere fylle ut og returnere til Styret. Instrukser finner man bak på arket.