Dugnad våren 2026

Invitasjon til dugnad

For rydding av utearealer i Toppe Borettslag
Onsdag 29.april fra kl 18.00
Lørdag 9.mai.2026 fra kl. 11.00

 

Grøntutvalget inviterer alle beboere til å bli med på dugnad for å gjøre uteområdet vårt fint og trivelig før 17. mai. Vi ønsker at barn, ungdom og voksne blir med. Sammen kan vi gjøre en stor forskjell!

Oppgaver vil blant annet være å plukke boss, rydde og gjøre det pent rundt oss.
Vi deler ut hansker og bossposer.

La oss sammen gjøre området klart til nasjonaldagen!

Det vil bli servering av boller, saft, te og kaffe.

Vel møtt!

Hilsen Grøntutvalget i Toppe Borettslag